Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Mari - 30 maj 2011 20:18

Chilla har varit helt vild de senaste dagarna, som den värsta utbrytardrottning. I morse var hon uppe på taket igen och sen över till grannens balkong. Nu har jag försökt att täta gavlarna så hon inte ska kunna klättra över, får se hur länge det dröjer innan hon hittat nåt nytt sätt att forcera hindren.


För tillfället ligger hon i dotterns garderob och surar och är inte ett dugg nöjd med min lösning.   


   "Få se här nu, matte har spikat för den andra sidan men jag kan nog ta mig ut här..."


   "Men vad i hela...?"


   "Det här är ju inte ens kul. Nu måste jag hämnas."


   "Skyll dig själv som har gjort så jag inte kan sitta uppe på kanten längre, då sitter jag i blomkrukan istället. ÄGD!!!"

Av Mari - 30 maj 2011 06:48

Så mycket att göra, så lite ork. Får inte den ekvationen att gå ihop riktigt. Fast å andra sidan har jag aldrig varit särskilt bra på matte...


 

Ovido - Quiz & Flashcards