Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Mari - 28 maj 2011 06:26

Jag väcktes vid halv sex i morse av att nånting dundrade till och när jag öppnade ögonen såg jag att dörren till sonens rum rörde sig. Det är vid såna tillfällen man helst inte vill se katten komma in från ett helt annat håll... Det visade sig dock att det var Chilla som vält omkull en resväska som i sin tur knuffade till dörren. Tur det, man vill ju inte ha spöken och grejer i lägenheten.   


Inget spök, men däremot en hel massa stök har jag här hemma. Fattar inte varför jag låter det gå så långt innan jag kommer mig för med att städa? Eller jo, till viss del beror det på att orken inte räcker till och i ärlighetens namn också på att det finns annat som är roligare att göra... Men faktum är att i alla fall jag påverkas negativt av ett stökigt hem, får nästan lite ångest av det. Och för tillfället finns det inte det minsta "feng shui" här, utan snarare "tji gång", dvs det är svårt att hitta nånstans att sätta fötterna för att ta sig fram.


Jag var faktisk lite på gång igår och kände nästan lust att städa, men jag satte mig ner och väntade en stund så gick det över tack och lov. Men idag finns det väl ingen återvändo kan jag tro. *Suck*


Jaja, ha en trevlig dag alla!


//Mari

Ovido - Quiz & Flashcards