Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Mari - 21 maj 2011 20:03

Jaha, idag skulle jorden gå under var det sagt. Visserligen lider jag av stundvis betydande kognitiva svårigheter, dvs jag har svårt att ta in vad som händer runtomkring mig, men jag har då inte märkt nåt av nån undergång ännu i alla fall.


Chilla och jag bestämde oss dock redan i morse för att verkligen ta vara på denna möjligtvis sista dag innan katastrofen, så därför har vi legat på balkongen bland alla blommorna och myst i solen mest hela dagen. Jag menar, om hela skiten ändå ska flyga i luften så vill man ju inte slösa bort den sista dagen på städning och sånt. Det skulle ju inte vara stor idé liksom. Och om undergången nu skulle utebli så ligger dammråttorna så snällt och väntar till en annan dag. Jag har pli på dom.


   Chilla väntar tålmodigt på jordens undergång...


Ovido - Quiz & Flashcards